the salt thief part 2.

so, i nicked salt the other weekend.
sweded:
okej, sa jag tog ett saltkar pa en pub forra helgen. nu ar det sa att min van clara inte insett att det finns ungefar lika manga pubar i london som det finns nakenbilder pa victoria silvstedt och MASTE ga till saltknyckarpuben. och jag maste ga fram till agaren och be om ursakt. jag tror han ska ge mig en slap i ansiktet men han bara skrattar (idiot?). sen visar han mig en startflagga fran nagat race som han hade knyckt, och sager nagat om att vi spelar i samma liga.

maste dock bara quota vad clara berattade att en av tjejerna i baren sa nar jag snodde saltet:
bar girl: are you serious?? (tearing up) are youuu serious!?? did she steal salt??? oh my god, omg, OMG that's soo embarrassing. WHY DID SHE DO THAT?! WHY WOULD ANYONE TAKE SALT?! WHATS WRONG WITH HER!!??

vilket ar ganska kul for jag stod bara och flinade dumt mot henne som nagat halvdovt gruvfyllo fran murmansk. men agaren gillar nu officiellt mig och clara, han bjod oss pa en ol. sa slutet gott allting gott speciellt gratis ol!

ENGLISHED!!!:

aight, so i nicked a tub of salt from that pub the other weekend. now it's like this that my mate clara hasnt got that theres like the same amount of pubs in london as theres naked pictures of victoria silvstedt out there and she just HAS to go to the salt nicker pub. and i have to go up to the owner and appologize. score. i think he's gonna slap me in the face but he's just laughing and showing me the start flag of gumball cause he had nicked it. so now we're partners in crime! and he gave us free beer. he wants us. the girl in the bar hates us though.

bar girl: are you serious?? (tearing up) are youuu serious!?? did she steal salt??? oh my god, omg, OMG that's soo embarrassing. WHY DID SHE DO THAT?! WHY WOULD ANYONE TAKE SALT?! WHATS WRONG WITH HER!!??

Kommentarer
Postat av: Amanda

OHH flaskpost!!! Jag vill skicka!!



TJYYV!

2010-05-06 @ 12:01:20
URL: http://amandasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0