gymnastiken is no more!

jag fick ju ett jobb pa ett gym so to speak. detta jobb har jag inte langre. jag slutade innan jag borjade. ANLEDNING? jo for att peepsen pa moma vill ha mig. och erbjuder mer lon. och jag dealade till mig ett travelcard ocksa sug pa den!
okej, det skulle varit softare att jobba pa ett gym. svara i telefonen var 20e minut, tvatta en handuk.. plocka upp nagan gammal socka, dra en bastu efter jobbet men sa tankte jag, kommer jag ga upp tidigare for att trana innan jobbet? formodligen inte, formodligen kommer jag ligga uppe och titta pa entourage halva natten eller vara out and about. sa free gym, jag skulle skitit i dig anda. och det var typ den enda anledningen varfor det var jobbigt att valja.
det finns tre bra saker med min nya position. eller det finns fler men dessa ar sakerna jag ar upphetsad over.
jag kommer fa visitkort! jag kommer fa valja farg och allt, jag kommer ga christopher bale psycho killer och spara totalt med dom korten. den andra grejen, min titel ar "sales executive" viket jag inte har en aning om vadfan det ar, men det later mer fancy att saga an "receptionist" eller "stall supervisor" nar nagan fragar hur jag betalar hyran. tredje, nu har jag en anledning att kirra en blackberry. jag kommer vara en av dom, dom med kostym pa tuben, han som tjanar mer pa en timme an vad gor gor pa tva veckor. han som kan kopa lunch ute varje dag och det inte ens svider. det ar jag som ar killen nu. nya tider! CASHFLOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0