tankte verka cool.

jag gor sa tjockt mycket i london, jag har sa mastermycket kompisar. jag alskar det! det ar fan ALLTID nagan som vill hanga! jag ar sa javla glad att jag kanner sa mycket folk har. jag alskar alla mina vanner, dom ar bast! om dom skulle vara en sak skulle dom vara en barnpool nar det ar jattevarmt i en park, bara bast alltsa, masterlegends.
jag kommer ihag nar jag opererade mitt ben, da fick jag typ bara sms av vodafone en gang i veckan "ring gratis imorgon" jo tacka fan for det!

elin var har i helgen. nej forra helgen. knappte kort tills mina fingrar var blodiga (obs, detta ar inte bara bilder darifran, jag orkar bara inte komma ihag nar alla togs aight):


-brainzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0