saker man kan gora i lindesberg

jag pratade med deg en dag, hon sa att hon var uttrakad for att det inte fanns nagat att gora i lindesberg. jag ska nu bevisa att det finns mycket att gora i lindesberg.
darfor, har kommer min guide till att ha kul byhalan:

- ga in pa ica i string och tavla med dig sjalv hur lang tid det tar att bli utslangd.

- ak till kyrkberget och namnge stenar. bast ar om du har med spritpenna och skriver pa stenarna sa du kommer ihag namnen.

- starta ett demonstrationstag och demonstrera framfor kommunhuset om att vi vill ha mcdonalds till linde.

- hang pa mcdonalds.

- bryt dig in hos nagan du inte gillar och klipp ut alla sista kapitel ur deras bocker.

- ak taxi, baraforatt.

- byt plats pa vit pasta och fullkornspasta i mataffaren sa alla smala blir tjocka och alla tjocka blir smala.

- mala gatlyktorna i gront, rott, blatt och lila sa blir lindesberg en ravestad.

- ak buss till frovi och tillbaka nar det inte ar mycket folk pa bussen. satt dig anda brevid nagan fast det finns lediga platser. peta i nasan hela vagen.

- ga in pa 37:an och sag att du vill ha "prince harry"-smak pa glassen och lat dom lista ut vad det ar.

- boka en biljett till london.

Jag avslutar harmed mitt inlagg genom att citera jay-z,
I'm from the hood stupid, what type of facts are those


Lindesberg high street:


Kommentarer
Postat av: rasmus

eller så tar man på sig pernillas mammas morgonrock och läppstift och cyklar till godisbutiker med en skrikande pernilla efter sig

2010-08-28 @ 22:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0