varfor jag aldrig skriver langre ar for att jag tittar pa entourage

sanning. jag tankte anda uppdatera nu. jag kom precis hem fran sverige. jag var pa emmaboda som var helt fab, aven fast jag har markt att svennar har FETASTE ATTITYDPROBLEMEN.
tva idioter pa tva meter:

jag till en kille som dricker ur plastpasen i en bag in box: alltsa, det dar ar val anda fooor skabbigt?
killen: fraschare an dig iallafall!
jag: men chilla pa attityden!!!

sen stod jag och min van matthias och kollar pa folk i ett camp. dom borjar glo argt tillbaka. jag sager "vi tittar bara for vi alskar er!" som svarar "sug min kuk!"

det var sa hela emmaboda. kandes som jag hamnat mitt i ett fucking gangbrak med skolkare fran hogstadiet som tycker det coolaste ar att roka innanfor skolans omrade.

fett thug folk dar alltsa. anyway mitt inlagg ska inte handla om nagat sadant har banalt jag tankte skriva sjukaste djupaste inlagget om livet.
for jag kom pa nar jag var pa emmaboda, att alla ar sa javla hammade. som att vi tror att alla som kommer fram och borjar prata ar parkbanksalkisar som vill fraga om en femma. i london kan du prata med vem du vill nar du vill hur lange du vill, ingen tanker "ah, den dar bruden vill bara det har och den killen ar sadar, sa dom skiter jag att vara trevlig mot." alla blommar ut har, som om dom har fatt for lite vatten eller for lite solljus i sverige och sen nar man kommer till london sa traffar man folk som ger alla blekfeta svenskar vad dom behover. london tar bort alla imagekomplex. alla har snygg stil och skona skamt har. du traffar dina basta vanner har for alla ar oppna och arliga.
inte som i sverige dar vi kan le mot nagan som pratar men egentligen undrar for vad ens kompis brevid ska tycka. SKAMLIGT!


nu ska jag tvatta sen ska jag gosa med hannah (nej, bli full HEHE)


Kommentarer
Postat av: Alex

Uppdatera! Annars blir det synd om dig...

2010-09-18 @ 18:59:30
URL: http://caughtinariot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0