NU DRAR JAG HEJDA!

idag flyttar jag fran piero och gustavo to my own room (BAM den dar overgangen till engelska var inte ens medveten, jag ar officiellt britifierad! hurra.) pa old street. jag ar bade glad och ledsen.
varfor jag ar glad:
jag far sova i en egen sang. senast jag gjorde det var ungefar tre ar sen.
jag kan packa upp min resvaska och hanga in klader i garderober istallet for att trycka ner mina strumpor i ryggsackar.
jag kan ha inflyttningsfest.
jag behover inte kopa oystercard langre och kan spara cash pa det och kopa en longboard istallet.
mina kompisar kan komma och halsa pa. eller jag har inte sa manga kompisar men min mamma kan komma iallafall.
jag kan ata mackor i sangen och ha det smuligt om jag vill.
jag kan ga upp 20 minuter senare for det ar narmare till jobbet.
min landlord ar thug.
plus lite till.

varfor jag ar ledsen:
min lagenhet ar ganska skanky.
jag kommer sakna dom galna brasilianarna.
jag maste betala 433 pund i manaden for mitt rum.
jag har inte mott mina flatmates och dom kanske ar psychokillers
det var allt.

MEN JAG FLYTTAR NU! NU DRAR JAG! JAG AR OUTTA HERE! HASTA LA VISTA! AT EN SKORPA OCH VAR GLAD!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Diggar din blogg.. Skulle ätit en skorpa på direkten om jag hade haft en!!! Länkar dig! Ta hand om dig i london galning!

2010-05-06 @ 12:05:06
URL: http://amandasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0