min guide till london

jag har last en massa guider om london idag, bade lonley planet och dylika turistguider och ocksa pa en massa bloggar. nu ar det sa att alla suger och ar typ skrivna av nagan anneli som var i london en vecka pa 80-talet och inte har nagan aning och som har madame tussauds som hetaste tipset. usch, smutsigt!
eller sa ar det nagan overpretantios brud med nyrikstendenser som skriver om stylish cafes dar en torr bulle kostar 6 pund. 
nej, skams! fulguider! skabbtips! sa jag har kommit pa att jag ska gora en egen guide. den ska heta
"allt du alltid tanker att du vill uppleva nar du aker till london men sen nar helgen ar slut var det intressantaste du gjorde att ta kort pa tower hill."

fast jag kan inte gora det nu for jag ar jattesjuk och far ont i mina muskler i fingrarna nar jag skriver. sa nu ska jag ata father brazils bongryta och titta pa ugly betty istallet och hoppas att nagan skjuter mig eller tvangsmatar mig med paracetamol sa jag blir frisk igen for just nu ar jag doende och ynklig.

(clara det ar lugnt, jag har inte spytt)


AND IN ENGLISH!!! cause my friends who are too stupid to know swedish wanted to read my blog, so im gonna try to translate some.
im gonna do my own guide to london cause all guides ive read are shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0