jag ar en saltsnattare och olare pa arbetstid.

igar jobbade jag med adam pa london marathon. det fanns olprovning dar. vadfan tankte vi, det ar fredag. sa vi sprang varannan gang och plockade pa oss olglas efter olglas och sprang tillbaka till vart stand och svepte i smyg. jag tror jag blev lite full pa jobbet dar ett tag. vi snodde sakert 7 glas var. men halla, this is england. nar vi slutade akte vi till scootercafe och drack ol med clara och aaron och blev annu mer dragna. sen drog britt 1 och britt 2 hem och jag och clara gick till en annan bar och det ar nu det roliga borjar!!
killen i baren sa att vi inte fick kopa ol, att vi var for fulla. vi sa att ar det ens mojligt i england och fick ol. nar dom skulle stanga sa fick jag en jattesmart ide att jag skulle sno ett saltkar som stod i en hylla. for vi hade slut pa salt hemma. jag tyckte jag var svindiskret och stoppade ner den i min vaska, sen kom agaren och oppnade min vaska och tog ut saltkaret och skrattade. fast jag tror han ville spoa mig i hemlighet. jag trodde jag skulle typ hamna i fangelse, agaren kollade igenom claras vaska, han sager "och du har pepparn har da eller?". jag drar en ljughistoria om att jag var sa hungrig och sugen pa salt. da sager agaren att jag ska stracka ut min hand och han haller upp salt i min hand och vill att jag ska ata. sa jag borjar slicka upp saltet som smakar boldpest och flacktyfus.
vad skulle jag gora, jag ville ju inte hamna i fangelse!
sen gick vi till tunnelbanan och skamdes.

ikvall ska jag pa avslutningsmiddag pa nagat fint stalle i mayfair for en kompis ska aka ut jorden runt. det enda jag kommer bestalla ar servetter och toalettvatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0